*** *** *** دانلود مقاله فلومترهای الکتریکی

flow1 دانلود مقاله فلومترهای الکتریکی

تکنولوژی های اندازه گیری فلو که در این فصل مطرح می شوند مانند: مغناطیسی ، ورتکس و آلتراسونیک ،هیچ کدام منحصرا و به طور کامل الکترونیکی نیستند . در واقع آنها یک گروه بندی منطقی اندازه گیری فلو را بیان می کنند . همه آنها دارای قسمتهای غیر متحرک هستند و به وسیله تکنولوژی های الکترونیک مصنوعی ساخته می شوند .
به عنوان مثال فلومترهای مغناطیسی ، اغلب جریان مستقیم هستند. در واقع ، قاعده کلی عملکرد آنها از قانون فاراده استنتاج می شود . فلومترهای ورتکس وابسته اند به سنسورهای پیزو الکتریک به منظور آشکارسازی و امروزه فلومترهای آلتراسونیک مدیون کاربرد موفق پردازش سیگنال دیجیتال در سطح بالا هستند .
مقاله فلومترها نوشته مهدی سنائیان و سعید حاجی پروانه زیر نظر مهندس انوری تهیه و برای مهندس یار ارسال شده است . این مقاله مشتمل بر 16 صفحه می باشد . 

دانلود   دانلود مستقیم : مقاله فلومترهای الکتریکی

tag  حجم فايل : 800 کیلوبایت

برچسب‌ها:

امروزه تعداد بی شماری از دستگاه های الکترونیکی و سایر وسایل با استفاده از تکنولوژی دیجیتال ساخته می شوند و هر روز تعداد آن ها بیش تر می شود، زیرا دستگاه های دیجیتالی دارای ویژیگی هایی هستند که از جمله می توان به این موارد زیر اشاره نمود:

  1. سرعت بالا در انجام کارها،
  2. دقت زیاد در انجام امور،
  3. داشتن حجم کم،
  4. ساده بودن در دادن و گرفتن اطلاعات،
  5. داشتن قابلیت تنوع در ساخت وسایل،

دستگاه هایی که با این ویژگی ها کار می کنند (دیجیتالی) و سایر وسایل را (آنالوگ) گویند.

Digital_Electronic (02)

سیستم های آنالوگ و دیجیتال:
به طور کلی سیستم داخلی و کاری وسایل الکتریکی یا الکترونیکی چه در صنعت چه به صورت وسایل خانگی، هم چون: وسایل اندازه گیری، موتور های الکتریکی، رایانه، ماشین حساب و تلفن – از دو سیستم آنالوگ و دیجیتال است.

برای جزئیات بیشتر و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 16 دی 1393برچسب:مدار های دیجیتال,مبانی دیحیتال, | 3:35 | نویسنده : هادی سبحانی |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.
 **